Translate

niedziela, 6 lutego 2022

Piątek.04.02.2022. Ostatni dzień szkolenia. Powrót do Polski

 Piątek jest najcieplejszym dniem podczas naszego pobytu, wielu  ludzi chodzi ubranych w letnie ubrania. Na zajęciach, z pomocą strony Hexatar tworzę awatary, w dziesiątym dniu szkolenia wszystko wydaje się proste i intuicyjne. Word Art pozwala na wizualizację poznawanego słownictwa. Kreator historyjek StoryJumper jest doskonałym narzędziem do pisania opowiadań, historyjek, dialogów. W menu dostępne są postaci, tło, kształty, itd.  

W ostatnim module podsumowaliśmy całe szkolenie, które oceniam jako prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Przekazałem Pani Lorenzie dwie wypełnione karty ewaluacyjne. Na koniec zajęć otrzymałem trzy dokumenty: certyfikat wydany przez organizację przyjmującą, certyfikat Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz fakturę za kurs. 




Całą grupą udaliśmy się na pobliski brzeg, gdzie zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Pogoda sprzyjała, błękitne niebo, spokojne morze. Zadowoleni wróciliśmy do naszych hoteli, aby przygotować się do jutrzejszego, porannego wylotu.

 

W sobotę otrzymałem link do Indywidualnego Raportu z Mobilności, który wypełniłem w niedzielny poranek. W ankiecie napisałem, m.in.: 

"Uczestniczyłem w kursie zorganizowanym przez ETI Malta. Tematyką kursu było rozwijanie kompetencji cyfrowych. Wielką zaletą tego kursu, był fakt, że byłem jedynym uczestnikiem w grupie, co pozwoliło na wyjątkowo indywidualne podejście trenera do pracy ze mną. Organizacja przyjmująca jest bardzo dobrze przygotowana do prowadzenia kursów TEL zarówno pod względem merytorycznym jak i logistycznym. Osoba prowadząca zajęcia, P. Lorenza Flinders posiada b. szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną nt. cyfrowych narzędzi potrzebnych w nauczaniu zgodnie z wyzwaniami XXI wieku.  Komunikacja z ETI Malta jest doskonała, przeprowadzono ewaluację naszych potrzeb przed rozpoczęciem kursu i na koniec kursu." 
Oraz:

"Podczas kursu poznałem, przygotowałem i prezentowałem różnego rodzaju aplikacje przydatne do tworzenia cyfrowych pomocy dydaktycznych uatrakcyjniających pracę z uczniami, Webquesty, słowniki online, blogowanie, strony www, strony pozwalające na tworzenie wspólnych projektów z uczniami , np.:PBworks. Niektóre z nich poznałem wcześniej, ale moja wiedza wymagała utrwalenia i praktycznego zastosowania  w odniesieniu do bardziej skomplikowanych. Wartością dodaną kursu było rozwinięcie kompetencji językowych w odniesieniu do ITC. Codzienne działania i doświadczenia  opisuję  też w moim blogu, który prowadziłem po zajęciach. Po uaktualnieniu, link do bloga będzie dodany do raportu końcowego przygotowanego przez organizację wysyłającą. Wartością dodaną jest także poszerzenie mojej wiedzy nt. kultury i historii Malty poprzez zwiedzanie muzeów (Archeologiczne, Uzbrojenia, The Temples - megalityczne świątynie), wystaw w Spazju Kreattiv w Valletta, wycieczek do:  Midina, Klify Dingli, stolica Malty, Blue Grotto."


Za kilka tygodni otrzymam Europass, który opisuje nabyte kompetencje oraz cele szkolenia. Od kilku lat jest to dokument generowany online, który jest podpisany przez organizację wysyłającą oraz przyjmującą a następnie zaakceptowany przez Narodowe Biuro Europass. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piątek.04.02.2022. Ostatni dzień szkolenia. Powrót do Polski

 Piątek jest najcieplejszym dniem podczas naszego pobytu, wielu  ludzi chodzi ubranych w letnie ubrania. Na zajęciach, z pomocą strony Hexat...