Translate

poniedziałek, 24 stycznia 2022

Wtorek, 25.01.202

 Drugi dzień szkolenia, problemem jest pogoda, zimno, wietrznie. Nakładam ubrania, które noszę w Polsce przy zerowych temperaturach. Podobno była to najzimniejsza noc od trzech lat. Na zajęciach przypominam sobie podstawy tworzenia blogów, niby ogarniałem to, ale jednak potrzebne jest wsparcie fantastycznej P. Lorenzy. Podczas pracy nad blogiem poruszamy rożne, bieżące i interesujące mnie zagadnienia. Pani trenerka pokazuje różne przykłady blogów podróżniczych,  edukacyjnych, etc. Ja decyduje się na blog relacjonujący moje szkolenie na Malcie, pisany w języku polskim. 


Polecam poznaną stronę YouEnglish, jest to rodzaj kontekstowego video słownika online. Sprawdzamy różne słowa i frazy, działa doskonale. Nie wiedziałem o istnieniu takiego narzędzia. Na zrzucie z ekranu poniżej, przykłady wymowy "obrazoburczy". Dużo, jak na takie niszowe słowo. 



Przed szkoleniem znałem tylko trzy skróty klawiszowe. Po szkoleniu wszystkie z tego screena.

Po południu planujemy jutrzejszą wycieczkę. Wybór pada na Vallettę.  Jeśli chcesz sprawdzić jak dużo wiesz o Malcie, sprawdź swoją wiedzę Milionerzy. Przygotowana w aplikacji LearningApps, pozwala na szybkie przygotowanie zadań na wprowadzenie, powtórzenie, itd. Należy się zalogować, tworzenie apek jest intuicyjne. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piątek.04.02.2022. Ostatni dzień szkolenia. Powrót do Polski

 Piątek jest najcieplejszym dniem podczas naszego pobytu, wielu  ludzi chodzi ubranych w letnie ubrania. Na zajęciach, z pomocą strony Hexat...